اتحادیه هواداران سایبری سپاهان
عاشقان سپاهان
اخبار و مقالات و تحليلها درباره باشگاه سپاهان و ورزش استان اصفهان

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، کانون هواداران باشگاه و اتحادیه هوادران سایبری سپاهان در فراخوان مشترکی خواهان حضور پرشور همه هواداران سپاهان و سایر هواداران تیم های شهرستانی در دیدار فینال جام حذفی باشگاه های ایران شدند.



به گزارش پایگاه خبری سپاهان، در این اطلاعیه آمده است:

یک بار دیگر در فصل جاری رقابت های فوتبال ایران، تهران پایتخت ایران زمین بار دیگر میزبان  تیمی از دیار پایتخت فرهنگ و فوتبال ایران است.

رقابتی جذاب و دیدنی با حضور ستاره های طلایی و سرخ کشورمان  که قطعا برای همه ایرانیان تماشایی و جذاب خواهد بود.

اما این بار تهران علاوه بر میزبانی از سپاهان، می تواند میزبان بزرگ ترین گردهمایی مشترک هواداران،دوستداران ، یاوران و همپیمانان سپاهانی در خارج از شهر اصفهان  و همینطور هواداران سایر تیم های شهرستانی میهن عزیزمان باشد.

به همین مناسبت  از همه هواداران و دوستداران  خود در سراسر میهن پرگهرمان ،سپاهانی های شهر تهران،  و هواداران و دوستداران  تیم های شهرستانی  همه خطه های ایران دعوت می کنیم تا در این روز یکپارچه و یک صدا از سپاهان ، به عنوان غرور فوتبال شهرستان های ایران  و نماد خودباوری فوتبال شهرستانی حمایت کنند تا جام حذفی باشگاه ها ی ایران  متعلق به فوتبال قدرتمند و غیر قابل انکار شهرستان های ایران شود.

  همینطور از همه هواداران متعصب در شهر اصفهان می خواهیم روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه، فاصله شهرهای اصفهان  و تهران را با حضور گسترده و پرچم های طلایی شان به رنگ سپاهان مزین کنند و شاهد حضور پرشور و پر تعدادشان در ورزشگاه آزادی باشیم.

باشد که بار دیگر خورشید طلایی در آزادی طلوع کند.

  وعده ما یکشنبه 15 اردیبهشت ماه 92، ورزشگاه آزادی تهران

طوفانی در راه است ، همتی می طلبد....


 


برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد

اصفهانی ها از اینکه یک تیم بومی داشتند که اصلاً به اندازه تیم دهه هشتادشان متمول نبود و در دوران بی پولی به هر شکلی که بود خودش را به یک تافته جدابافته در بین تیمهای شهرستانی ایران بدل ساخته بود، به خود می بالیدند.
برای آنها غرورآفرین بود که ستارگان تیمشان نظیر مجید بصیرت، حمید معماریان، آرمناک پتروسیان و لئون استپانیان هر سال پیشنهاد سرخابی ها را رد می کنند و در نهایت پیراهن زردی را بر تن می کنند که می دانند دل همه اصفهانی ها پشت آن است.
جالب اینکه با حضور ستارگان بی شماری که در دهه ۸۰ راهی دیار نصف جهان شدند و پیراهن تیم اصفهانی را پوشیدند، هنوز هم چند بازیکن معروف دهه ۷۰ به خصوص لئون استپانیان جایگاهی متمایز از بازیکنانی نظیر هادی عقیلی، محسن بنگر و... دارند، البته که جایگاه محرم نویدکیا، محمود کریمی و مجید بصیرت محفوظ است.
لئون استپانیان، اصفهان شهری که به قول خودش بهترین خاطرات زندگی ورزشی و غیرورزشی خود را در آن سپری کرده است، را برای تعطیلات کریسمس انتخاب کرد و این انتخاب او بیش از خودش برای اصفهانی هایی که خاطرات بازیهای او را فراموش نمی کنند جذاب بود. او میهمان خبرگزاری ایمنا هم بود و مصاحبه او شاید شما را به حال و هوای دهه ۷۰ زمانی که استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ستاره های آنها رنگ و بوی دیگری داشتند، ببرد. گفتگوی او با ایمنا را این بار به بهانه هفته اصفهان با هم مرور می‌کنیم:


برچسب‌ها: <-TagName->

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد

مصطفی شجاعی بازیکن گلزن مس کرمان که اکنون با یازده گل بهترین گلزن این تیم کرمانی است ، برای فصل آینده با سپاهان مذاکره کرده است؛مصطفی شجاعی که محصول آکادمی باشگاه سپاهان اصفهان است و سالها در تیمهای پایه ای سپاهان و بزرگسالان این باشگاه و سپاهان نوین و فولاد نطنز توپ زده است و دو فصل پیش با کج سلیقگی مربیان وقت سپاهان از این باشگاه رفت به احتمال زیاد در پایان فصل جاری به اصفهان باز خواهد گشت.


برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط سيدعليرضاسجاد
.: Weblog Themes By Toofan e Zard :.
ساعت دیواری طرح دیبا
ساعت دیواری طرح دیبا یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح ماه را که با 6 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه دایان عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 45.000 تـومان